دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دردونه ما دینا

فوت بابا

سلام دوستان پدر دینا فوت کرد.من و دینا رو تنها گذاشت رفت.برای شادی روحش صلوات بفرستین.فکر نکنم دیگه بیام وبلاگ میام نظرات شما رو میخونم و میرم.خیلی داغ بزرگی بود.خدا سختریم آزمایش از من گرفته.برام دعا کنید.
28 مهر 1393

سیزده بدر 93

سیزده بدر امسال با عموهای بابا رفتیم.خیلی خوش گذشت.ولی عکس کم انداختم.     دینا دیگه از خستگی زیاد بغل باباجون خوابش برد.   ...
13 ارديبهشت 1393

سالگرد خاله ناهید

دینا جان نهم فروردین سالگرد فوت خاله ناهید هست.رفتیم بهشت زهرا .خدا رحمت کنه همه رفتگان رو.   الهی من فدات بشم داری فاتحه میخونی     عید و بهار بود که گل به خاک رفت وز بهر ما خزان و عزا شد بهارو عید عید کسی زداغ عزیزان عزا مباد ای ساکنان کوی طرب عیدتان سعید خواهرم خیلی جوون بود.من خیلی کوچیک بودم که فوت کرد حدود یکسال ونیمه بودم.ولی هنوز داغش برای خوانوادم تازست.خدا رحمتش کنه.اللهم صل علی محمد و آل محد وعجل فرجهم. ...
13 ارديبهشت 1393

بدون عنوان

سلام خوشگلم.روز سوم عید رفتیم ساوه .عکسای ساوه رو میذارم.   دینا و آبان عزیز     دینا و تبسم.ماشین تبسم رو سوار شده بودی دیگه پیاده نمیشدی.کلی گریه کردی . جیغ زدی به خاطر این ماشین.     دینا.تبسم وطه عزیز     اینجا هم تو جاده هست که تا گوسفندهارو دیدی گریه کردی که من میخوام برم پیش ببعی .ما هم زدیم کنار تا خانم بره ببعی ببینه با مامان جون داری میری پیش ببعی   ...
13 ارديبهشت 1393

شب دوم عید 93

شب دوم عید نوروز 93 رفتیم خونه مامان وبابا خودم.همه خاله ها و دایی ها هم بودن .خیلی خوش گذشت .انشاالله همه به شادی دور هم جمع بشن.سالی خوب برای همه آرزو میکنم.     عمو وبابای عزیزم     پسر خاله های دینا و شوهر خاله دینا   سعید پسر خاله دینا.دینا هر وقت زیاد غذا میخوری میگی مامان دلم گنده شده مثل سعید     ...
30 فروردين 1393

هفت سین عید 93

سلام دینا جان خیلی وقته که وب نیومدم و مطالب زیادی دارم که برای تو گل دخترم بذارم.     اینجا مثلا ژست گرفتی.فدات بشم.   سفره هفت سین مامان جون   شب اول سال 93 خونه مامان جون بودیم(مامان و بابای بابا) برای همه سالی توام با سلامتی آرزو میکنم.امیدوارم سالی پر از برکت و شادی برای همه باشه.سال نو مبارک. ...
30 فروردين 1393

شیشه شیر

دینا جونم تو وقتی خیلی کوچولو بودی شیشه شیر اصلا نمیخوردی یعنی اصلا نمیذاشتی تو دهانت بمونه ولی الان چون پرنیامیخوره تو هم میخوری امان از دست تو. ...
17 بهمن 1392