دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دردونه ما دینا

شب دوم عید 93

1393/1/30 10:16
نویسنده : محیا
1,495 بازدید
اشتراک گذاری

شب دوم عید نوروز 93 رفتیم خونه مامان وبابا خودم.همه خاله ها و دایی ها هم بودن .خیلی

خوش گذشت.انشاالله همه به شادی دور هم جمع بشن.سالی خوب برای همه آرزو میکنم.

 

 

عمو وبابای عزیزم

 

 

پسر خاله های دینا و شوهر خاله دینا

 

سعید پسر خاله دینا.دینا هر وقت زیاد غذا میخوری میگی مامان دلم گنده شده مثل سعیدلبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 13:04
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر
مامان حسین جون
31 فروردین 93 11:13
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربانی روزت مبارک...