دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دردونه ما دینا

بازی وبلاگی

1392/3/16 18:45
نویسنده : محیا
406 بازدید
اشتراک گذاری

یه بازی وبلاگیه دیگه و دعوت از سه دوست خوبم.از عمه لیلا جون ممنونم که من رو به این

بازی دعوت کرد.


1.مامان ساینا جون

2.مامان شایان جون

3.مامان دینا جون

 

1.بزرگترین ترس زندگیتان؟ از دست دادن عزیزانم.همیشه از این خیلی میترسم.طاقت ندارم


2.اگر 24 ساعت نامریی می شدید چکار میکردید؟ همه جا سرک میکشیدمنیشخند


3. اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزو با تعداد 5 تا 12 حرف را داشته باشه اون آرزو چیه؟ ظهور امام زمان.

 

4.از میون سگ و اسب و پلنگ و گربه و عقاب کدوم رو دوست داری؟ اسب

 

 

5.کارتون مورد علاقه کودکی؟ من خیلی اهل کارتون نبودم ولی خاله ریزه  وقاشق سحر آمیز رو دوست داشتم.


6.در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟ آش. اصلا تا حالا درست نکردم.


7.اولین واکنشت موقع عصبانبت؟ گریه میکنم گریه و سکوت


8.با مرغ-دریا-خسته-اورانیوم جمله بساز. مرغ خسته خواست از دریا آب بخوره دید آب پر از  اورانیوم هستنیشخندچشمک


9.دو بیت شعری که خیلی دوستش داری؟ هر شعری که راجع به مادر باشه دوست دارم.


10.اگر با تونل زمان فقط به یکروز در گذشته و آینده سفر کنی اون روز کدومه؟ دوران مدرسه امو خیلی دوست دارم.کاش به یکروزش برگردم.دوست دارم موفقیت بچه هامو در کنار خودم و شوهرم ببینم


11.چه رنگی هستی چرا؟ کلا رنگای روشن.چون دوست دارم همیشه شاد باشم.


12.اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب میکنی؟ غربت رو دوست ندارم.هرجا خانوادم و شوهر و بچه هام باشن میرم.


13. بهترین اس در اینباکس گوشیت؟ زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند تا غم از رو برود.


14.اگر قرار باشه سه تا از آشنا هاتو دعوت کنی چه کسانی هستن؟ همیشه دوست دارم همه دور هم باشیم.ولی اگه قرار باشه فقط سه  مامانم و بابام و خواهرم فریبا.


15.اگر قرار بود کلمه رو از لغتنامه زندگیت حذف کنی چی بود؟ جدایی


16.کسی که بخوای ملاقاتش کنی؟ دوستم نیلوفر که 6 ساله ندیدمش.رفت آمریکا دیگه ندیدمش دلم براش تنگ شده.


17.اسم دیگری برای وبلاگت؟ دردونه مامان وبابا دینا


18.خودت شبیه چه میوه ای میدونی؟ نمیدونم.


19. سه خصوصیت اخلاقیت؟ صبور . آروم . خیلی خانواده دوست


20.کاشکی؟

کاشکی امام زمان ظهور کنه.

کاشکی مریضی نباشه

کاشکی مامان و بابا ها همیشه سالم سرحال و زنده باشن.یعنی میشه؟

کاشکی خیانت وظلم نباشه.

کاشکی قدر همدیگرو خیلی بدونیم...

کاشکی همه همیشه شاد باشن

کاشکی... خیلی زیاده دیگه بسه.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دینا جون
17 خرداد 92 14:48
مرسی از دعوتت عزیزم.
fahime
18 خرداد 92 15:50
سلام عزیزم مرسی از دعوتت،ببخشیدمسافرت بودم دسترسی نداشتم دیر بهت سر زدم