دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دردونه ما دینا

عکسای سال اول زندگی

1392/3/23 11:39
نویسنده : محیا
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.بعد از چند وقت تازه موفق شدم بعضی از عکسای یکسالگیت رو حجمشو کم کنم و توی وبلاگت بذارم.

 

یکماهگی.


دو ماهگی

 

سه ماهگی

 

 

اینجا اولین سیزده بدره که رفتی گلم.

 

 

چهار ماهگی

عاشق این عکساتم

 

 

بابا این عکستو خیلی دوست داره

 

پنج ماهگی

 

 

اینجا اولین باره که نشستی

 

 

 

شش ماهگی

 

هفت ماهگی

 

هشت ماهگی

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ملیکا کوچولو
24 خرداد 92 14:21
ای جاااااااااااااااااااااانم
مامان آنی
26 خرداد 92 17:53
ملیکاجونی عکسات خیلی خیلی خوشگله
عکسای 2ماهگی و 4ماهگیت خیلی باحاله عروسکم


سلام خاله اسم من ملیکا نیستا.اشتباه گفتی من دینا هستم.ممنون
لیلا مامان پرنیا
30 خرداد 92 11:51
عزیز دل خاله از اول خوردنی وناز بودی کلی لذت بردم از عکسهات


مرسي خاله ي عزيزم

mahroo
25 تیر 92 12:21
خیلی دختر خوشگلی دارین ماشاالله
خیلی نازه...
چشم بش رای میدیم...


منونم عزیزم
aptenia
1 مرداد 92 11:30
الهی ! چه جیگری این نیناز !
negar
1 مرداد 92 17:40
سلام چه دختر نازي دارين
خيلي خوشمله كاراش عين پسر دايي منه(پرهام)!!!
اونم عاشق عمو پورنگه!!
ممنون كه به وبم سر زديد
بازم بياييد منتظريم
خوش به حالش كه مامانش واسش وبلاگ درست ميكنه!!
راستي بهش راي دادم
اميدوارم موفق باشه.......


مرسی .چشم میام.ممنونم رای دادی
مهسا
1 مرداد 92 17:41
خیلی نازه آخیمخصوصا عکس سومی و سیزدهمی توعکسای سال اول زندگی


مرسی عزیزم.منم اون عکساشو خیلی دوست دارم.