دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دردونه ما دینا

تولد بابا

1392/7/12 14:45
نویسنده : محیا
456 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 2 مهر تولد بابا بود.شانس اونروز برامون مهمون اومد من نتونستم انجور که میخواستم

برای بابا تولد بگیرم کیک خودم درست کردم ولی بازم خودم خوشم نیومد همهم گفتن

خوشمزه شده ولی من میخواستم خامه هم بذارم ولی نرسیدم اصلا برم بیرون .خلاصه گذشت

و بابا 28 سالگی هم فوت کرد.

 

همسر عزیزم از وقتی شریک زندگی ام شده ای هر روز بیشتر دیروز دوستت دارم وجود نازنینت

بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده ماندن من است

 

 

 

وجود تو تنهاترین هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست وهدیه من به تو

نازینین قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم


 

 

گاهی وقت ها...اگه هزاران کلمه رو هم قربونی کنی نمیشه...

پس بهتره با تموم قلبت حق مطلب رو ادا کنی

امشب شب تولد بهترینمه...

وتبریک تولدش حتی گوشه ای از احساس دلم رو نمی تونه بیان کنه

ولی خیلی ساده به پاس تموم بودن هاش می تونم بگم

دوست دارم همسر عزیزم



 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شایلین جون
13 مهر 92 9:33
تولد بابای دینا خوشگله هم مبارک ایشالا همیشه کنار هم به خوشی و تندرستی زندگی خیلی خوبی داشته باشید.


ممنونم عزیزم
سحر
13 مهر 92 19:50
سلام وبلاگ قشنگی داری دیناروببوس به منم سر بزن واگه دوست داشتی خبربده تاتبادل لینک کنیم
مهسا
14 مهر 92 23:05
تولدشون مبارک باشه
امیدوارم همیشه خندون باشین

http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=22276&ChatDate=14-7-1392


ممنونم
لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 22:19
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند .

روز کودک مبارک . . .


تولد آقای پدر هم مبارک کنار هم شادوسلامت باشید


مرسی خاله عزیزم.
مامان ارمیا تپلی
16 مهر 92 0:12
دینا جون تولد باباییت مبارک باشه و همیشه سایه ش رو سر شما ومامان مهربونت باشه


آمین.مرسی
سحر
17 مهر 92 14:10
شش راه برای شاد بودن اگر خواهان شادی و سعادت یک ساعته هستید..کمی چرت بزنید اگر خواهان شادی و سعادت یک روزه هستید..... به پیک نیک بروید اگر خواهان شادی و سعادت یک هفته ای هستید...به مسافرت بروید اگر خواهان شادی و سعادت یک ماهه هستید.....ازدواج کنید اگر خواهان شادی و سعادت یک ساله هستید.... ثروتی به ارث ببرید اگر خواهان شادی و سعادت برای همه عمر هستید...از کاری که می کنید لذت ببرید
وب نگر
19 مهر 92 1:54
با سلام گروه نرم افزاری وب نگر افنتخار دارد خدمات طراحی سایت ، قالب سایت و وبلاگ ، را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب به شما عزیزان ارائه نماید . طراحی قالب وبلاگ با عکس دلبند شما هم پذیرفته میشود .
بهار
20 مهر 92 18:35
سلام شما قالب وبلاگ سفارشی نمیخواین؟ http://ghalebe-weblog.blogfa.com
Najmeh
20 مهر 92 19:19
دلم هواییت شده است............. همان هوایی که هیچ وقت در واقعیت به مشامم نرسید....... خسته ام از نبودن هایت.............از مجازی بودن هایت...... خسته ام از ندیدن هایت.............جز قاب عکسی دیدن هایت........