دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

دردونه ما دینا

نظرات (3)

زيبا
2 آذر 91 13:06
از جوابي كه دادي هم ممنون وبتون خوبه با اجازه لينكتون ميكنم اگر شما هم نبوديد كه ...


خواهش میکنم عزیزم منم لینکتون کردم
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
10 آذر 91 1:02
مامان جون سلام
هزار ماشاا..لینک شدید ولی تو رو خدا دیگه جایی رفتین نظر بدین بجای دات(.) ادساین@نزارین کلی فکر کردم حالا چجوری آدرستونو پیدا کنم یهو فهمیدم اشتباه نوشتین


سلام شرمنده اشتباه شده.
باران قلنبه
23 آذر 91 11:24
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


سلام دوست عزیزم من به باران رای دادم امیدوارم اول بشه