دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دردونه ما دینا

نظرات (9)

مامان حسنا
1 بهمن 91 11:53
عزیزم اشکال نداره منم لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای همدیگه


مرسی عزیزم.امیدوارم
marjan
1 بهمن 91 21:28
سلام ماما دینا جون جونی! خیلی خیلی ممونم که توی این مدت نگران حالم بودین‌‍!واقعا" ممنونم! رسایت ممکنه رمز رو دوباره بهم بدین؟ بازم راستی خصوصی دارین
مامان آنی
2 بهمن 91 17:59
ای جانم روسری شو ببین عزیزکم



m
3 بهمن 91 12:58
محیا جون خصوصی
marjan
3 بهمن 91 13:33
محیا جون نمیدونم چرا اینطوری میشه گلم؟ میخوای به مدیریت نی نی وبلاگ تلگراف بزن
saba
3 بهمن 91 15:27
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/


ممنون به وبتون سر زدم.واقعا قشنگ بود
لیلا مامان پرنیا
3 بهمن 91 17:27
دینا جون تو عکس دوم چه قدر شبیه پسر خاله جونبوس برای گل دختر


بله خاله بیشتریا بهم میگن.
مامان کوثری
3 بهمن 91 18:35
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
منصوره
11 آذر 92 9:15
سلام من لینکتون کردم اگه شما هم خواستین بکنین دوست بشیم
محیا
پاسخ
]چشم خوشحال میشم با هم دوست بشیم.