دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دردونه ما دینا

گوش سوراخ کردن

1392/3/5 11:58
نویسنده : محیا
777 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم 5شنبه یعنی 24 اسفند 91 گوشتو سوراخ کردیم.واییییییییییییییییی که چقدر گریه کردی.تا آخر شب بهونه میگرفتی دیگه کلافه شده بودیم.گفتم عجب اشتباهی کردم گوشتو سوراخ کردم.خیلی اذیت کردی خیلی.گفتم دیر تر سوراخ کنم تا بزرگتر بشی  آرومتر بشی کمتر اذیت کنی ولی فایده نداشت بدتر شد.عوض خیلی ماه شدی حالا شدی یه خانم کامل.قربونت برم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
27 اسفند 91 8:46
دختر گلم حق داشته بهونه بگیره. باور کنید من هم که پیارسال دو تا دیگه گوشمو سوراخ کردم اونقدر درد داشت که نگو. مامانی هر دو ساعت یه بار براش تتراسایکلین بمال و گوشوارشو اروم بچرخون. نذار خشک بمونه. مبارکش باشه.


آخه پس چرا ميگن بدون درد.من خودم بچگي سوراخ کردم يادم نيست ولي بچم خيلي گريه کرد.ممنون