دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

دردونه ما دینا

بازی وبلاگی

1392/1/28 9:45
نویسنده : محیا
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دینا عزیزم.یکی از بهترین دوستای وبلاگیمون ما رو به یک بازی دعوت کرده.باید آرزو هام بنویسم.

من سلامتی همه بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون رو آرزو دارم.آرزو دارم تو هم همیشه سالم باشی دختر قشنگم.آرزو دارم همه به آرزوهای قشنگشون برسن.آرزو دارم همه مریضها خوب بشن.

حالا ما باید سه تا از دوستامون رو به این بازی دعوت کنیم

آنی جون مامان ویانا عزیز

لیلا جون مامان کوروش عزیز

سمیه جون مامان سانلی عزیز

منم سه تا از دوستامون رو به بازیدعوت میکنم امیدوار این بازی رو ادامه بدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانلی
31 فروردین 92 19:35
سلام محیا جون
مرسی عزیز دلم از دعوتتون خیلی خوشحالم کردی
من قبلا دعوت شده بودم و تو چند تا پست قبلی گذاشته بودم
بازم ممنونم
دنای عسلمو ببوسین برام


خواهش میکنم شما ببخشید من نمیدونستم