دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دردونه ما دینا

دینا و پرنیا

1392/2/2 15:51
نویسنده : محیا
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب با عمه زهره اینا رفتیم پارک.کلی ذوق کردی آخه عمه و پرنیا رو خیلی دوست داری.

فدات بشم عزیزم

 

دینا و پرنیا.دینا دو سال وسه ماهه.پرنیا یکسال و چهار ماهه

 

 

قربون دخترم دست پرنیا رو گرفتی تاتی کنه.آخه پرنیا کوچولو هنوز راه نمیره حرف هم نمیزنه.تو خیلی دوست داری زودتر راه بیفته با هم بازی کنید.

 

 

فدات بشم صخره نورد کوچولوی خودم

 

صخره نورد مامان

 

اینجا هردو تاتون خسته شدین خوابیدین.فدای دو تاتون.

 

اینجا توام ژست مجسمه ها رو میگرفتی

 

این عکست رو خیلی دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حسین جون
31 فروردین 92 0:07
سلام عزیزم وااااای چقدر خوب ژستشونو گرفتی عزیزم خصوصا آخری
نیلوفر
31 فروردین 92 22:31
_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████ا
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

یه سری به ما بزن


چشم حتما
فائزه مامان دانیال
2 اردیبهشت 92 9:47
چه دخترهای گلی خدا حفظشون کنه عزیزم یه سوال سخت نبود با فاصله کم بچه دار شدی؟ من خیلی دوست دارم نینی هام اینجوری باشن ولی یکم میترسم از پسش برنیام. آخه کمک ندارم


عزیزم فقط دینا دختر من اون یکی دختر خواهر شوهرمه.دوست دارم فاصله سنی بچه ها کم باشه ولی منم میترسم
لیلا مامان پرنیا
2 اردیبهشت 92 13:11
همیشه به گردش ناناز خانم
شما هم که یه پرنیا داریدژستات منو کشته



بله خاله ما یه پرنیا داریم که خیلی هم دوستش دارم.همش میگم منیا(پرنیا)میخوام.
مامان حسنا
3 اردیبهشت 92 15:36
ای دختر وروجک اره مامانی منم اون عکسش رو دوس دارم
زيبا
6 اردیبهشت 92 13:16
عكس آخر خيلي بامزه شده خدا دخمل نازتون رو براتون حفظ كنه ممنون كه به ما سر زديد
الناز
12 اردیبهشت 92 19:05
خیلی قشنگه من این عکس اخری رو دوس دارم


ممنونم الناز جان به ما سر زدی