دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دردونه ما دینا

حرف زدن دینا

1392/2/2 10:09
نویسنده : محیا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.نمیدونی چقدر این روزا خوردنی شدی.از بعد از دو سالگیت دیگه همه حرفی میزنی.خیلی بامزه حرف میزنی دوست دارم همه رو برات بنویسم ولی نمیشه همش دارم ازت فیلم میگیرم تا بزرگ شدی ببینی چقدر قشنگ حرف میزدی.وقتی میخوای یه چیزی تعریف کنی خیلی بامزه تعریف میکنی.الهی من فدات بشم.هر موقع از دستت ناراحت میشم میای بغلم میکنی میگی: مامان دوست دارم i love you منم بغلت میکنم و یه بوس محکم ازت میکنم.به زبون خودت اینطوری میگی مامان دوش دالم آی لاو وو.خدایا شکرت ممنونم ازت که بزرگ ترین نعمتت رو به من دادی شکرت من رو لایق مادر شدن دونستی.شکر شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شایلین
2 اردیبهشت 92 11:30
سلام محیا جون. ماشاالله هزار ماشاالله دینای عزیز شما هم خیلی نازه. خدای مهربون براتون حفظش کنه. همچنین شایلین خانم عزیز رو. اگه اجازه بدی لینکت میکنم


خواهش میکنم عزیزم منم شما رو لینک میکنم
مامان کوروش
2 اردیبهشت 92 14:08
سلام محیا جون فدات بشم دینا جونم با این زبون با مزه ای که داری امیدوارم همیشه شاد باشید


ممنونم عزیزم.شما هم همینطور