دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دردونه ما دینا

مریضی مامان

1392/2/20 14:36
نویسنده : محیا
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم.مامان مریض شده بود. افت فشار داشتم دو بار رفتم زیر سرم.به تو گل دخترم خیلی

سخت گذشت همش میخواستی با هم بازی کنیم ولی من حال نداشتم.آخر شب که میخواستیم بخوابیم

من و بغل کردی و گفتی" خدایا مامانمو دیده مییض نتن" (خدایا مامانمو دیگه مریض نکن)الهی من فدات

بشم که اونروز انقدر اذیت شدی.

خدایا همه مامانا رو برای بچه ها سالم نگه دار.آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

لیلا مامان پرنیا
18 اردیبهشت 92 10:24
سلام دوستم بلادوره امیدوارم همیشه تنت سالم وسایت بالای سر ناز گلت باشه


سلام عزیزم.ممنونم.شما هم همینطور
مشاور و کارشناس فروش بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد
18 اردیبهشت 92 18:51
تضمین آینده در گرو تصمیم درست امروز شماست. آیا برای تامین هزینه عروسی پسر تازه متولد شده تان و هزینه جهیزیه دختر تازه متولد شده تان چاره ای اندیشیده اید؟ با پس انداز روزانه 1000 تومان از همین امروز برای آینده خود و فرزندانتان آرامش بخرید. مشاور و نماینده فروش بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد . امیر مسلمی __ کد نماینده:098-00-907 . مشاوره و تنظیم قرارداد در محل شما و تحویل بیمه نامه رایگان 74 71 319_0912 ____09358500640 ___56341057_021 www.bimepasargad.mihanblog.com http://iran-tejarat.com/Ads1804/587469.html
ALI
18 اردیبهشت 92 19:23
سلام خوبی؟ داشتم رد می شدم دیدم وبلاگ زیبایی داری گفتم پیشنهاد بدم که شما سایت منو لینک کن و خبر بده من هم شما رو در وبلاگ خودم لینک بزنم وبلاگ من : http://ative.blogfa.com/ سایت من :www.wavesoft.ir با تشکر فراوان
مامان محمدرضا
21 اردیبهشت 92 3:15
خصوصی داری.
مامان سانلی
21 اردیبهشت 92 21:06
سلام مامانیه گل...
خدا بد نده...امیدوارم بهتر شده باشین...
با وجود داشتن دختر عسل ومهربونی که دارین حتما حالتون بهتره ...
بوس برای دینا عسل


ممنونم دوست خوبم.خدارو شکر خوب شدم.
مامان حسین جون
21 اردیبهشت 92 22:34
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد. التمــــــــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــا
عمه مریم (مامان محمدرضا)
22 اردیبهشت 92 1:19
سلام محیا جون خصوصی نیومده گلم یه بار دیگه بفرست.
مامان شايان
22 اردیبهشت 92 17:05
خدا بد نده عزيزم ايشالا هميشه سالم و تندرست باشي
نیلوفر
24 اردیبهشت 92 0:53
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ خدا حفظش کنه ما آپیم خاله جونم
شادی مامان آرین
25 اردیبهشت 92 16:31
سلام خانمی
بلا دوره انشالله که هر چه زودتر خوب بشین
خدا شما و گل دخترتونو واسه هم نگه داره خیلی نازه ماشالله
ممنون که به ما سر زده بودین[hr

خواهش میکنم گلم.
ارغوان
29 اردیبهشت 92 13:26
ایشالا که زودتر خوب شین


مرسي که به ما سر زدين
هیراد و عمه لیلاش
29 اردیبهشت 92 19:00
انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نباشی که مخملی ما غصه بخوره


ممنونم عمه جون.هيراد جونم و ببوس
zahra
31 اردیبهشت 92 22:50
ایشاا.. که هیچ وقت مریض نشین .خدا دختری رو هم براتون حفظ کنه .خیلی دلسوز مامانشه