دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دردونه ما دینا

وسایلی بابا خریده

1392/5/13 10:31
نویسنده : محیا
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم.بهت قول داده بودم عکس وسایلی که بابا توی این یکماهه برات خریده رو بذارم تا بفهمی چه بابای مهربونی داری و چقدر دوست داره.

 

 

وای دینا همش میگی برم مدرسه خیلی دوست داری بری مدرسه بابا هم برات کیف خریده.خدا وقتی خواستی بری مدرسه هم انقدر ذوق داشته باشی

 

 

نمیدونی چقدر برای این دو تا کیف چقدر ذوق کردی فدات بشم.فکر میکردی میخوای بری مدرسه.تا چندر روز صبح ها که از خواب بیدار میشدی میگفتی: وای مامان مسسه نلفتم(وای مامان مدرسه نرفتم)البته میزدی به صورتت و میگفتی.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عرفان
13 مرداد 92 15:53
دوست دارم دينا جونم.عرفانم ژسر خاله فريبا
Najmeh
14 مرداد 92 11:45
مرسي محيا جون ك سر زدي


فدات عزیزم
افسانه
14 مرداد 92 16:58
سلام عزیزم . امیدوارم بتونه از وسایلش به خوبی نگهداری کنه


سلام افسانه جان ممنونم
مامان حسین جون
17 مرداد 92 15:04
خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله آپم بیا عزیزم منتظرتم
لیلا مامان پرنیا
17 مرداد 92 18:34
همیشه لحظه خداحافظی"صاحبخونه دم در به مهمونش لبخند میزنه !
لبخند خدا گوارا...
عیدتون پیشاپیش مبارک


مرسی
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 15:11
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد

عید سعید فطر بر شما مبارک


مرسی از شما هم مبارک
Najmeh
18 مرداد 92 15:41
سلام دوست خوبم با يه عكس جديد آپم
بيا و ببينش ،، منتظرتم


اومدم گلم
مامان فهیمه
19 مرداد 92 0:30
عزیزم همه ی چیزای خوشگلت مبارکت باشه دینا گلی,دست بابایی درد نکنه
عیدتونم مبارک محیا جون[hr

مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
Najmeh
20 مرداد 92 14:51
بیزار باش از معشوقی که...
اسم هرزگیهایش را بگذارد "آزادی"
اسم نگرانیهایت را بگذارد "گیر دادن"
و برای بی تفاوتی هایش
اعتماد داشتن به تورا بهانه کند...



خیلی قشنگ بود نجمه جان
مامان آنی
22 مرداد 92 12:38
چه وسایل خوشدلی بابایی برای دیناجون خریده مبارکت باشه عروسک
Najmeh
22 مرداد 92 12:52
ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . . من ، تو و رقیبم ! من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت…
مامان صدف
23 مرداد 92 14:14
امان از دست این باباها
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
23 مرداد 92 14:53
سلام عزیزم خوبید؟ به به چه وسایلای خوشگلی احسنت به بابابی مهربان دینا جان دوستت داررم محیا جون ممنون که بهمون سر زدید
نرگس مامان باران قلنبه
23 مرداد 92 15:01
واااااااااااااااای مبارکه چقدره خوشگلن دوست جونی رمزو میزارم
افسانه
23 مرداد 92 15:56
گذشته‌ها را دور نمی‌ریزم جای‌شان در صندوقی است که درش قفل می‌شود و چند روزی‌است منتظر گم شدن کلیدش هستم....
زيبا
23 مرداد 92 19:25
سلام خانومي خوبم اي بابا از دست اين وروجك نميدونم كدوم طرف رو داشته باشم باور كن منم دلم براي همه تنگ ميشه ولي كو وقت گاهي وقتها يواشكي دور از چشم پسملي ميام سركي ميكشم و زود ميرم
راستي دست باباي دينا جون درد نكنه چقدر براش وسيله هاي خوشگل موشگل گوگولي مگولي گرفته


مرسی عزیزم
رهــــا
25 مرداد 92 2:48
هـروقت پسرا تونستن با کفش 5 سانتی پاشنه بلند برقصن ،

اون وقت بیان به خـانووووما بگن شما پارک دوبل بلد نیستی !!!

_________________________________________________________
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم...


عمرا اگه بتونن
سابرینا(حوریه)
25 مرداد 92 13:39
سلام خاله جون و همین طور دینا کوچولو عزیز
من یکی از دوستای فیتیله ای دینا هستم و خیلی دوسش دارم

لطفا به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید

سلام عزیزم.لطف کردی اومد.حتما میام وبت.
ادمین
25 مرداد 92 13:44
سلام عزیزم....... تو هم لینک شدییییییی.... هر چی هم خواستی کپی کن
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 18:18
کجایی مامانی
چرا آپ نمیکنی


ببخشید این چند روز اصلا نرسیدم اومدم سر زدم و زود رفتم.
سابرینا(حوریه)
26 مرداد 92 19:16
چه جالب من 8 دی به دنیا اومدم
مامان سجاد*ساجده
28 مرداد 92 13:17
به به چه وسایل خوشکلی باباش براش خرید مبارکت باشن امیدوارم به خوبی ازشون استفاده کنی