دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دردونه ما دینا

خونه خاله پروین

1392/5/26 20:17
نویسنده : محیا
462 بازدید
اشتراک گذاری

یک سری عکسا رو وقت نکردم بذارم الان برات میذارم عزیز دلم.

 

این عکسارو خونه خاله پروین که رفته بودیم انداختم تقریبا اوایل تابستون بود.با شاینا.

 

 


امان از دست تو و شاینا وقتی با هم هستید زلزله میشه.ببین شاینا بین زمین و آسمون گیر کرده.میخواد

 

 

از تخت نازنین  و  مهلا بره بالا.

 

 

حالا نوبت دیناست ولی دختر من برزگ شده گیر نمیکنه

 

 

 

الهی دورت بگردم نکمی من

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 20:52
شیطون بلا فکر میکردم این شیطنتها فقط مخصوص پسرهاست
الهی که همیشه دلن شاد و لبت خندون باشه عزیزم

ایشاالله همه همیشه شاد باشن.عمه این دو تا زدن رو دست پسرها
Najmeh
27 مرداد 92 19:17
چيزي نميخواهم جز. . . يك اتاق تاريكــــ يكــــ موسيقي بي كلامـــ يكـــــ فنجان قهوـهــ بهـ تلخي زهــر ! و خوابي بهــ آرامي يكــــ مرگــــ‌ هميشگيـــــ . . .
Najmeh
28 مرداد 92 11:58
سلام دوست خوبم آپم حتما بيا نظر يادت نره
مامان سجاد*ساجده
28 مرداد 92 13:15
سلام
خدا حفظشون کنه ماشالله چقدر شیطونن
من همش فک میکردم فقط بچه های من شیطونی میکنن


نه گلم بچه های الان همه شیطونن.دیگه دختر وسر هم نداره.همه شیطونن.
ماریا
28 مرداد 92 14:13
Najmeh
28 مرداد 92 16:07
روزی خوآهــد رسیـــد ،... کـه دیگـــر نـه صــدآیمـ رآ بـشنوید ، نـه نگــآهمـ رآ ببیــنیـد،نـه وجــود ِ مــرآ رآ حــس کنیــد ... و میـ شــوییــد بآ اَشکتــآن ،!!! سنگ ِ قبــرِ خآک گرفتــه ی ِ مــرآ !!! و آن لحظـه است ، معنــی تمآمـ ِ حرف هآی ِ گفتـه و نگفتــه اَمـ رآ میـ فهمـــید ! ولــی مـَــن دیگــر نیستمـ ! ----------------------------------------------- مرسي كه اومدي،، نظر لطفته
مامان آنی
30 مرداد 92 7:40