دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دردونه ما دینا

ساوه

1392/6/2 17:06
نویسنده : محیا
457 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام.این چند روز رفتیم ساوه.موقع رفتن هرچی دنبال دوربین گشتم پیدا نکردم.می دونستم تو

خونه هست ولی هرجا رو گشتم پیدا نکردم دیگه نا امید شدم  خیلی ناراحت شدم بدون دوربین

 

 

رفتیم.گوشی من دکمه دوربینش خراب شده نمیشد عکس انداخت گوشی بابا هم حافظه اش پر شده

 

 

 

بود

 

 

نمیذاشت عکساشو پاک کنم آخه کپی نکرده بود.خلاصه بدون عکس برگشتیم.وقتی اومدو خونه دیدم

 

 

دوربین تو صندوق دوچرخه تو هست میگم دینا چرا این و گذاشتی اینجا؟ میگی گذاشتم گم نشه.آخه

 

من

 

 

چی بگم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلا مامان پرنیا
2 شهریور 92 19:08
همیشه به گردش خانمی
قربون دخملی بازیگوش وبلا برم


مرسی خاله جونم.پرنیا رو ببوس
مامان دینا
3 شهریور 92 1:21
سلام اسم دختر منم دیناست اتفاقی به سایتتون سر زدم ولی سایت قشنگی دارین به منم سر بزنید خوشحال میشم


چشم میام
زيبا
3 شهریور 92 1:23

نميدونم ما نخواهيم وروجكها جمع و جور كنند بايد كيو ببينيم !!!!!!!!!


همین وبگو به همه چیز دست میزنن
مامان آنی
3 شهریور 92 9:09
الهی محیاجونم من درکت میکنم به نظر من بیرون رفتن بدون دوربین خیلی سخته چون آدم دوست داره از شیرین کاریهای این وروجک ها همش عکس بگیره ولی غصه نخور ایشاله دوباره میرین یه عالمه عکس خوشدل میگیری



خیلی سخت بود.انگار یه چیزی گم کرده بودم.
Najmeh
3 شهریور 92 13:06
سلامــــ دوستـــــ عزيزمـــــ
آپمــــ خوشحالــــ ميشمــــ بهمــــ سر بزنيــــ
كامنتــــ يادتــــ نرهـــ
منتظرتمــــ



چشم حتما میام
امیرعلی
4 شهریور 92 14:22
سلام از وبلاگتون بازدید کردم شمارو به بازدید از وبلاگ امیرعلی دعوت میکنم http://amiralipesaebaba.niniweblog.com/ باتشکر
مامان فهیمه
11 شهریور 92 17:59
عزیزم چه شیطون شدی خانم گل,ساینا هم شدیدا اهل قایم کردنه ولی ما دیگه جاسازیاشو کشف کردیم
player عمه شو گذاشته بود تو یخچال که گم نشه
همیشه به سفر عزیزم


مرسی امان از دست این بچه ها