دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

دردونه ما دینا

دوباره مهمونهای کوچولو

1392/5/28 17:33
نویسنده : محیا
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان.دوباره مهمون داشتی.سه تا مهمون

کوچولو.شایلین.آرمیتا.شاینا.شب خونه ما خوابیدن البته شاینا آخر شب مامانش

اومد بردش چون کوچولو هست و نمیمونه.یک دونه  از عکسا خوب شد که برات

میذارم.آخه نمیموندین ازتون عکس بندازم همش در حال بازی بودین. عاشق

همتون هستم.

 

 

 

ببین قیافه شاینا رو دوست دارم یه گاز بگیرمش.فدای اون چشمات بشم عزیز خاله دوست دارم

 

 

فدات بشم با اون ژست گرفتنت.اینجا خونه مامان جون رفتیم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 21:07
مامان آنی
30 مرداد 92 7:39
همیشه خوش باشی عزیز دلم
مامان ایلیا
5 شهریور 92 12:24
چه قدر چشای خوشگلی داره دردونه شما به کی رفته؟


فکر کنم شما شاینا دختر خاله دینا رو منظورتون باشه.به مامان خودم برده.