دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دردونه ما دینا

خونه مامان جون

1392/7/1 16:59
نویسنده : محیا
483 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم خونه مامان خودم شاینا هم اونجا بود کلی باهم بازی کردین یه سبد که مامان جون تازه خریده بود رو پیدا کردین شده بود اسباب بازی شما دوتا انگار بهترین بازی بود برای شما .

این سبد جا رخت بود.

 

شاینا رفته تو کیف من فضولی که دیدمش.

 

جیگر خاله فدای اون خنده های قشنگت.لباشو رژ لب زده بود.تا فهمید من دیدمش مثلا خودشو لوس کرده.فدات بشم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آجی مهدیه
3 مهر 92 13:46
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
فروشگاه عروسک های بافتنی
3 مهر 92 18:06
فروشگاه عروسک هاي بافتني زيبا انواع عروسکهاي بافتني را در طرح ها و رنگهاي زيبا مي توانيد در اين فروشگاه سفارش دهيد. کليه محصولات فروشگاه از نخ و کاموا اکرليک مرغوب بافته شده است. وداخل عروسک از الياف پلي استر و قابل شستشو پر شده است.بهترين هديه براي کودک و مناسب براي سيسموني. انواع عروسکهاي بافتني،آويز اتاق کودک بافتني،سر کليدي بافتني،وسايل تزييني کريسمس و ... منتظر حضور گرمتان هستيم. www.aroosak92.blogfa.com
Najmeh
5 مهر 92 11:18
خاطره نه سر دارد... و نه... ته ..... بی هوا می آید تا خفه ات کند............ می رسد گاهی وسطِ یک فکر، وسطِ خیابان............ سردت می کند ... داغت می کند.... رگِ خوابت را بلد است ....زمینت میزند... خاطره تمام نمی شود ....تمامت می کند ....
Najmeh
7 مهر 92 13:46
سلامــ دوســـت عـــزيـــزمــــ خــــوبـــي؟؟؟ بــــدو بــــيــــا آپـــــمـ مـــنــــتــــظــــرتــــم؛ كامنت يادت نرهههههههه
مامان شایان
8 مهر 92 21:58
سلام دوست خوبم ما آپیم فقط لطفا بعد اینکه پست جدیدمون و خوندی دعا یادت نره ممنون
forooshgah
9 مهر 92 20:10
خرید محصولات کودکانه از قبیل ظرف غذای کودک .پکیج آموزشی.تاتو موقت.مجوعه ی 100 برنامه کودک.عروسک باب اسفنجی.گچ مو و.... برای فرزندتان به سایت ما بیایید
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:24
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر
فاطمه
11 مهر 92 15:27
سلام من اپم دینا جون بدو بیا عزیزم