دینادینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دردونه ما دینا

همسرم

1391/9/20 0:02
نویسنده : محیا
347 بازدید
اشتراک گذاری

او نقطه روشن زندگیم است.تا وقتی که چراغ خونه روشن است و جای جای خانه با کلام او جان می گیرد.

هروقت که او مریض می شود یا اوقاتش تلخ می شود همه چیز بهم می ریزد.گیج می شوم وسرنخ زندگی از دستم خارج می شود.

برای اینکه او همیشه روی پا باشد و به خانه زندگی بببخشد باید همگی من وتو ای فرزندم برای رفاه حال او تلاش کنیم.

فکر میکنم او می داند چقدر که دوستش داریم ولی من که رو در رویش قرار می گیرم نمی توانم به او بگویم:

"چقدر دوستش دارم!" "او دنیای دوست داشتنی است.".

او موجود قابل احترامی است نه تنها به عنوان پدر فرزندانم بلکه به عنوان شریک زندگی.مونس تنهایی هایم یاری گر دوران مشکلاتم و این که اگر او نباشد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
20 آذر 91 14:12
سلام عزیزم پک کاملش 20هزاره...هر طرح هزار تومانه و یه طرح هم ماه تولدش با سه عکسه که اون رایگانه هدیه ی من به گلتون
ووای مینی موس هم خیلی قشنگ می شه عالیه


ممنون خاله مزاحمتون میشم.
هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 20:56
سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




سلام عزیزم من به هیراد جون رای دادم